2015. november 28., szombat

6.rész


 Vissza mentem Rickiékhez. Ricki és a srác aki állítólag itt lakik nagyon jól elbeszélgettek. A beszélgetésüket én törtem meg. A srác rám nézett aztán fel állt és ki ment. Egyik szemöldököm fel vontam. Ricki szomorúsága el tűnt. Mint ha ki cserélték volna.

-Maradhatunk.-mondta vidáman Ricki. Örültem neki,hogy maradhatunk.

Ki mentem a friss levegőre. A gyerek kint ült a tornácon és a fa padlót kaparászta a bicskájával. Le ültem mellé.

-Maradhatok. De akkor be kell tartanotok egy két szabályt. Első: sötétedés után nem gyújthatok villanyt. kettő: nem csinálhatok ebből a házból baba házat három: nem lőhetek fejbe egy veszettet se!-mondja. A szemeim ki kerekedtek. Veszettek? Rá néztem. Ő nem nézett rám csak a padlót nézte.

-Veszettek??-kérdezem bizonytalan hangon

-Igen. Az emberek nem halottak,csak el kaptak valamit amitől így viselkednek. A gyógymód Washington D.C.-ben van. Oda tartok de először össze gyűjtök konzerves ételeket. Szerintem észre vetted,hogy vallásos ember vagyok,ezért utálom az erő szakot.-a nyakában volt egy kereszt nyaklány amin Isten volt. Fel álltam és be mentem. Magamba minden félét mondtam.

Fel mentem az emeletre,a nagyszobába és inkább az ablakba levegőztem. Találtam egy doboz cigit és rá gyújtottam.  Néztem a napot,hogy megy le. Hamar be sötétedett. Senki nem jött fel az emeletre. Egyedül voltam és ez kicsit furcsa volt. Nem hallottam hangokat se,még egy ajtó nyikorgást se.

A csend egyszer véget ért. Ricki sikítása törte meg. Gyorsan le futottam a lépcsőn be a konyhába. Ricki nem volt ott. Idegesen futottam ki és láttam,hogy Ricki próbálja a vallásos fickót be hozni miközben jőnek feléjük a húsevők. Elő rántottam a késem és a pisztolyom. Feléjük kezdtem futni. Nem akartam lőni mert a hang még többet vonz ide,de muszáj volt.  Fejbe lőttem egyet. Ricki arca véres lett. A többit tarkón meg arc koponyán szúrtam. Én is véres lettem. A rothadó bűz már rám is át szált.  Egyik oldalról én a másik oldalról Ricki karolja át,és futunk a ház felé. Bent gyorsan az ajtó elé toltuk Rickivel a kanapét.

-Te mi a francot kerestél oda kint?! Sötét van és simán meg hallhattál volna! -mondom a srácnak idegesen. Ő csak nézett maga elé és nem válaszolt.

-Én tudom,hogy élnek. Én tudom.. Ők nem hallottak,meg lehet őket gyógyítani.. Nem veszélyesek!-válaszolja egy idő után. A szememet kezdtem forgatni.
 Ki néztem a konyha ablakon óvatosan,bár nem nagyon láttam őket a sötétben. A ház közelébe nem nagyon voltak. Ricki fel ment le mosni az arcáról a vért,én addig lent maradtam ezzel az idiótával.Meg gyújtottam egy gyertyát.Ki vettem az egyik szekrényből egy zacskó chipset és oda dobtam neki.  Ő úgy tett mintha észre se vette volna. 
 Ricki le jött én meg mentem fel. Meg mostam a kezem és az arcom.  Fent is gyújtottam egy gyertyát. 

   Az este semmit nem nem aludtam. Fent voltam a fürdőszobába és gondolkodtam. Gondolkodtam azon,hogy mit kezdjek a sráccal. Le mentem a földszintre. Ricki aludt a kanapén a srác meg a konyhába ült és teát ívott. Be mentem a konyhába.

-Dereknek hívnak. Kérsz te is teát? Gyümölcsős.-mondja és bele szürcsöl.

-Igen.-bólintottam.-Engem Carolnak.-mondom. Láttam,hogy van a konyhapulton még egy kis tea.  Kerestem egy bögrét és töltöttem magamnak,utána meg le ültem mellé. Nem volt valami beszédes. Nem is kényszerítettem,hogy beszéljen. csak egyet akartam tudni.-Mikor mész Washington D.C.-be?-kérdezem

-Három nap múlva tervezem. Addig még ki alszom magam jól meg keresek egy kocsit is. Amúgy ma ti étek a ház mert én el megyek keresni egy kocsit.-mondja. Fel állt és bele tette a mosogatóba a poharát. Felment az emeletre. Lassan meg ittam a teám és óvatosan fel ébresztettem Rickit.  
 Mikor már teljesen fent volt meg kérdeztem tőle. 

-Nem megyünk mi is Washingtonba?-kérdezem. Rám nézett. A tekintetéből láttam a választ,hogy nem. Én be vettetem a bociszemet. Fel ült.

-Mennyünk.. Csak tudod nem tudom,hogy hol van Tara és félek,hogy soha többé nem fogom őt látni.-válaszolja. Le hajtotta fejét és pár könnycsepp kezdet folyni a szeméből. Rá tettem a kezem a térdére. Sajnáltam őt. Meg törölte a szemeit. Fel állt és meg ölelt. Nekem eszembe jutott Khloe. Szívesen vissza mennék érte de nem akarok találkozni Brandonnal. 
 Rickivel mind ketten el veszítettünk egy olyan személyt aki fontos volt nekünk. 
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése