2015. szeptember 27., vasárnap

2.rész

-Szia!-kelt fel egy kis gyerek. Teljesen közel hajolt hozzám.
-Szia.-válaszolom. Meg dörzsöltem a szemeim és fel ültem. A gyerek csak nézett engem.
-Mi a neved?-kérdezi
-Carol neked?
-Miranda.-rá mosolyogtam
-Cuki a babád.-mondom. Miranda nagyon szorította magához azt a babát. Gondolom csak az maradt neki ami emlékezteti az otthonára. Miranda fel állt és oda futott az anyukájához. Én rá néztem Khloere  aki méh nagyba aludt. Nem akartam fel kelteni így oda sétáltam az ablakhoz. Le néztem és láttam Brandont,Zizat és egy szőke hajú srácot. Gyorsan le mentem hozzájuk mert kíváncsi voltam,hogy hová mennek.
-Na már csak te hiányoztál!-mondja Ziza
-Ziza kuss!-szol rá a szőke hajú srác
-Amúgy Louis vagyok.-nyújtja a kezét felém.
-Én Carol.-én is nyújtom felé a kezem
-Tudom. Brandon szinte csak rólad beszélt az este.- Louis oldalba bökte Brandont
-Te barom! Ez nem igaz!
-Mégis el pirultál.-neveti el magát Louis. Zizának tiszta piros lett az arca a dühtől.
-Hagyjál! Carol mit szeretnél? Miért jöttél le?-kérdezi Brandon
-Azért,hogy hová mentek.
-Portyázni.-mondja Brandon
-Mehetek veletek?-nézek boci szemekkel Brandonra
-Hát..Jó..
-Ne,hogy már!-mondja Ziza.
-Oké. Várjatok!-mondom. Gyorsan fel rohantam,hogy mondjam Khloenek,hogy elmentem de még aludt. Oda mentem Zackhez és mondtam neki,hogy mondja meg Khloenek,hogy elmentem. Utána meg futottam vissza Brandonékhoz. Louis vezetett mellete ült Brandon mellettem meg Ziza. Egész végig rám se nézett csak ült karba tett kézzel.
Egy áruházba mentünk. Az ajtaja már fel volt veszítve meg be is volt törve.. Ziza ment elől egy baseball ütővel a kezében. Az egész áruház körül egy kóborlót sem láttam,csak olyanokat amiknek már szét volt verve a feje.. Be léptem az áruházba és meg pillantottam egy táskát a földön. Mű bőrből volt és voltak rajta szegecsek. Nem értetem,hogy Ziza miért nem vette fel.. Hallottam  egy rezzenést a  hátam mögül. Hátra néztem de sehol semmi és tovább mentem.
     Fogtam egy piros bevásárló kosarat és elkezdtem bele pakolni minden féle ételt. Nagyon halkan léptem,mert ha hangosan léptem volna Ziza már le szedte volna a fejem. Össze futottam Brandonnal a chipseknél.
-Melyiket szereted?-kérdezi miközben a chipseket nézegeti.
-A ketchuposakat te?
-A wasabisat.-bele dobott a kosaramba egy ketchupos chipset. Rá mosolyogtam utána meg tovább mentem. Louis a gabona pelyheket nézegette.
-Minden reggel ettem egy tányér gabona pelyhet.-mondja és mutat rá a kedvencére
-Én mindig este ettem.-nekem a csokis kekszes a kedvencem.
-Hiányzik a régi élet.-mondja le hajtott fejel
-Mindenkinek hiányzik.-teszem a kezem a hátára. Ziza oda jött hozzánk és mondta,hogy menjünk. Nála volt két kosár és mindegyik jól meg volt pakolva. Nálam egy volt de én is jól meg pakoltam,még Khloe kedvenc csokiját is találtam. Louis kosara tele volt vizes palackokkal,és Brandon kosarába minden féle volt.
Be tettük a kosarakat a csomag tartóba aztán be szálltunk. Zizanak nem kellet használni a csinos kis baseball ütőjét. De ahogy Louis be indította a kocsiját meg jelentek mögöttünk a rothadó húsból álló zombik. Louis keze remegett.
-Maradjunk nyugton és tegyünk úgy mint ha hallottak lennénk.-mondja Ziza suttogva. Louisnak nem nagyon ment mert már nem csak a keze remegett ha nem a lába is. A húsevők egyre közelebb értek hozzánk. Az egyik neki ment a kocsi hátuljának. Én ezt nem bírtam végig nézni ahogy majd a zombik meg zabálnak minket. Kitépik a húsunkat,a szívünket,torkunkat.. Ki rántottam Ziza kezéből a baseball ütőt és ki ugrottam a  kocsiból.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése