2015. október 10., szombat

3.rész

 A kocsiból kiugorva nem gondolkodtam.  Egy szerűen csak spontán cselekedtem. A baseball ütővel próbáltam le ütni a zombik fejét. Eleinte könnyen ment de az egyiknél nem. Az a nagy hús cafat kövér volt és erős. Ahhoz képest,hogy halott volt. Éppen lendíteni akartam az ütőm amikor Brandon félre lökőt és ő intézte el. Ezzel az összes hús evő végleg meg halt ami a mi közelünkbe volt.
-Én is el tudtam volna intézni.-mondom
-Aha,persze szöszi.-válaszol Brandon
-Utálom ha valaki szöszinek hív!-közelebb mentem hozzá mert pofon akartam vágni de ő még előtte meg fogta a kezem és bele nézett a kék szemembe én meg az ő barna szemébe. El lettem volna így egész nap de persze Ziza meg zavarta ezt. El kezdet kopogni a kocsi hátsó ablakán amivel arra utalt,hogy szájunk be és húzzunk innen. Brandon el engedte a kezem és be szálltunk az autóba. Vissza adtam Zizának az ütőjét. Véres volt meg szerintem még egy kis agy darab is volt rajta. Ziza egy gúnyos mosolyt vetet rám.
A gyárba érkezve rohantam fel Khloehoz. Láttam,hogy Khloe azzal a Zack gyerekkel beszélget. Lassan és halkan haladtam Khloe felé,hogy meg ijesszem de Zack el szólta magát,hogy itt vagyok.
-Hülye.-mondom Zacknek közben megölelem Khloet.
-Fogd be.-mondja Khloe mosolyogva. Nem tudtam el dönteni,hogy Khloe Reed azért mosolyog mert örül nekem vagy Zacken.
-Miért nem szóltál,hogy el mész?
-Mert még aludtál. Nem akartalak fel kelteni. De látod nincs semmi bajom.-mutatok magamra
-De csupa vér vagy.-jelenti ki Khloe
-Ja. Ez igaz.-válaszolom. Közben Zizaék fel hozták a cuccot. Oda rohantam hozzájuk mert az egyik kosárba volt Khloe kedvenc csokija amit neki hoztam.
-Nem! Carol nem segítettél fel hozni így nem kapsz semmit.-mordul rám Ziza
-Ziza nyugi.-mondja neki Louis. Meg láttam a csokit,gyorsan ki kaptam a kosárból és már siettem vissza Khloehoz.
-Köszi Carol.-mondja Khloe és meg ölel. Láttam mennyire örült ennek a csokinak. Meg láttam Brandont és oda mentem hozzá meg kérdezi,hogy hol tudok le fürödni.
-Brandon! Várj. Hol tudok le fürödni mert ahogy látod tiszta vér vagyok.
-Gyere velem.-mondja. Meg fogja  a kezem és ki vezet a gyárból. Óvatosan és csöndbe haladtunk egy kondi terem felé ami nem volt messze a gyártól. A kondi terem ajtaja üvegből volt ami már be volt törve. De az ajtó le volt lakatolva. Brandon bele nyúlt a gatya zsebébe és elővet egy kulcsot ami nyitotta a lakatott. Beljebb mentünk és egy zuhanyzóval szembe találtam magam.
-Tess. Itt le tudsz zuhanyozni. Még törölköző is van.-mondja
-Oké. De ugye nem hagysz itt?-kérdezem
-Nem nyugi. Elől leszek.-mondja Brandon. Rá mosolyogtam. Aztán ő előre ment és meg levetem a ruháim meg nyitottam a zuhanyt. Nagyon jól esett a víz a bőrömnek. Órákig tudtam volna alatta állni. De ezt a csodás pillanatot Brandon zavarta meg. Sietve jött a zuhanyzóhoz.
-Carol! Oh bocsi.-pillant meg engem hátulról meztelenül. Gyorsan egy törölközőé nyúltam és végig tekertem magamon.
-Mi az?-fordulok felé és a törölközőm igazítom. Csak nézet engem és közbe csillogott a szeme.
-Brandon!-szolok rá

 -Ja..Bocsi csak tudod te olyan...öm.
-Mi volt olyan sietős ami miatt nem zuhanyozhattam még két percig?
-Öltözz fel! Emberek vannak a gyárnál. Élő emberek.-erre előre rohant. Meg fogtam a ruháim és fel vettem őket. Aztán oda mentem Brandonhoz és együtt mentünk vissza a gyárhoz.
-Honan tudod,hogy emberek vannak ott?-kérdezem
-Voki-tokin mondta Louis.-erre csak bologadtam. És tényleg élő emberek voltak ott. Ott ültek a gyár előtt. Két lány és egy fiú. Egy elégé kigyúrt fiú. Fogtam magam és oda futottam hozzájuk.
-Ne bánts minket. Kérlek.-mondja a barna hajú lány.
-Nyugi nem foglak titeket bántani.-mondom
-Gyertek be. Én és még pár ember itt lakunk.
-Gyere csak félre.-fogja meg erősen a kezem Brandon
-Áuu ez fáj te idióta!-rántom ki a kezem
-Mi van??!
-Nem fogadhatjuk be őket csak úgy. Nem is ismerjük őket. Lehet,hogy képesek meg ölni minket a kajáért is vagy,hogy övek legyen a gyár. Nem fogjuk őket be fogadni!-jelenti ki Brandon
-Minket is be fogadtatok Khloeval. Minket se ismertek! Nem hagyhatjuk őket itt kint!-közben meg le jött Ziza,Khloe,Zack.
-Titeket azért fogadtunk be mert láttuk,hogy Khloe milyen állapotba van!-mondja Brandon
-Nem látod,hogy az a lány milyen állapotba van!-mutatok rá a barna hajú lányra
-Öm mi asszem el megyünk.-jön oda a szőke hajú lány.
-Én megyek veletek.-jelentem ki
-Mi??-mondja egy szere Khloe és Brandon.Oda mentem Khloehoz és meg öleltem. A fülébe súgtam,hogy "Vigyáz magadra! Még látjuk egymást." A szemem könnybe úszott. De nem hagyhattam őket csak úgy itt   kint.

-Brandon szerintem ez egy nagyon jó döntés,hogy Carol el megy.-mondja Ziza Brandonak.
      Intettem egyet Khloenak. Brandonra rá se tudtam nézni. Így négyen el indultunk,hogy találjunk valami helyet ahol meg húzhatjuk magunkat.
-Kitt,hogy hívnak?-kérdezem
-Engem Rickinek.-mondja a szőke hajú lány
-Őt meg Taranak.-mutat rá a barna hajú lányra és meg fogta a kezét. Itt le eset bennem,hogy ők egy pár. Rájuk mosolyogtam
-A fiút meg Emettnek.-mondja Ricki. Most már tudtam,hogy kit,hogy hívnak. Ennek nagyon örültem.


2 megjegyzés: