2015. október 25., vasárnap

4.rész


Két napja nem találtunk egy házat sem ahol meg tudnánk maradni. Fák alatt aludtunk és egy mást váltogattuk az őrködésben. A levegő száraz és meleg. Mindenki nagyon szomjas már. Azt se tudjuk,hogy hol vagyunk igazából mert már nem a városba vagyunk ha nem valami erdőnél. Egy beton úton amit mind két oldalról erdő vesz körül. Le ültünk egy kicsit piheni mert már ki vagyunk ettől a melegtől. Emett  tovább ment ő nem ült le hozzánk.
-Emett ne menj el tőlünk. Együtt kel maradnunk.-mondom. A homlokomról törlöm le az izzadságot. Ő csak legyintett egyet. Tara a földön feküdt és a fejét fogta.
-Gyertek ide!-kiabál Emett. Gyorsan fel pattantunk és már futottunk Emett felé. Egy üres,ép el hagyatott házát láttunk meg. El kezdtünk felé futni. Én mentem be elsőnek.
 A házba senki nem volt. Üres volt és hideg. Halkan be csuktok az ajtót és körbe néztünk. Nem volt gazdag ház de szegény se volt. A konyha egybe volt a nappalival. Volt még egy emelete a háznak ahol háló szobák voltak meg egy fürdő szoba. A háló szobákba találtunk takarót meg párnákat. Nem volt semmi bajuk csak porosak voltak.
-Jézusom!-kiált fel Tara
-Mi az?-rohanunk oda hozzá. Tara a fürdőszobába állt és a kádat bámulta. A kád tiszta vér volt. Nem tudtuk miért mert egy lélek se volt bent. Gyorsan ki mentünk és be csuktuk az ajtót. Hát ma se fogunk fürdeni. Pedig már annyira jó lett volna. Tiszta kosz volt. A halvány bőrömön jól látszott a feketés kosz.
-Aludjunk mind lent a nappaliba. Így meg tudjuk egy mást védeni.-mondom
-Jó. De itt nincs kaja. És már mind nagyon éhesek vagyunk. El megyek keresni valami kaját.-mondja Emett. Bólintottam. Vissza tarthattam volna,hogy egyedül ne menjen de nagyon éhes voltam.
-Én veled megyek szívesen.-szólal meg Tara. Ricki arcán láttam azt a nézést,hogy ne menjen Tara. Tara rá nézet Rickire aki el fordította a fejét. Szerette Tarat de mindenki éhes volt. Emett és Tara elindultak az erdő felé. Mi meg jól be zárkóztunk. Addig amíg ők távol voltak le hoztuk a takarókat és a párnákat. Kerestünk gyertyákat és gyufát. Örömnek hála találtunk is.
-Miért nem mondtad Taranak,hogy nem akarod,hogy menjen?-kérdezem
-Mert tud magára vigyázni. Nem kislány.
-Hol ismertétek meg egymást? Ez annyira érdekel.ülök le a földre és várom a választ.
-Hát tudod egy éve történt még. Taraval először az oviba találkoztunk és ott legjobb barátok voltunk. De ő előbb el ballagót az  oviból mint én. Így el távolodtunk. És nagyon sokáig nem láttuk egy mást. Én két éve jöttem rá,hogy a lányokat szeretem ő meg egy hónapja. Neki volt volt barátja de nem szerette őt úgy. És ennek az egész világ felfordulás közepette találkoztunk újra. Neki meg halt mindenkije. Engem meg magamra hagytak a szüleim. Leszarták,hogy mi lesz velem.-Ricki le ült velem szembe. Ez a történet egy szere meg hatott és meg döbbentett.
-Nagyon cukik vagytok amúgy így együtt.-jelentem ki.Ricki rám mosolygót. A legjobb barát storynál eszembe jutott Khloe. Hátra dőltem és a plafont néztem.
Meg pillantottam rajta két betűt. "M.I." Mereven azt néztem mert nem tudtam,hogy mit jelent. A betűk vérrel voltak fel írva. Ez meg rémisztett. Remélem találunk valami jobb házat nem ilyen ijesztőt.
-Menj innen! Ezt jelenti ez a két betű.-jelenti ki Ricki. Meg se kérdeztem őt,hogy látta-e. Hatalmas dörömbölésre lettünk  figyelmesek.
-Hé!! Nyissátok ki! Ricki!!-kiabál Tara. Ricki gyorsan fel állt és már nyitotta is ki. Tara és Emett szinte be estek az ajtón.
-Mi az?-pattanok fel rántom elő a késem.
-Izé..Itt..Vannak. El kell innen mennünk!-lihegi Tara. Már halottam is a hangjukat. Emett biztonság kedvéért be zárta az ajtót de be törték. Hallottak voltak de azért volt erejük. Volt hátul egy hátsó ajtó. Arra kezdtünk el rohami.
Tara és Ricki mentek lőre én utánuk és mögöttem jött Emett. Ricki és Tara épségben ki jutottak. Én is ki jutottam de Emett már nem jött ki. Ahogy én ki futottam Emett becsukta az ajtót és felénk fordult. Az ajtó alsó része fából volt ami fehére volt festve a felső része meg üveg volt. Jól láttunk mindent.
Ahogy a húsevők bele harapnak Emett nyakába,ahogy az üveg már nem lesz át látható. Az üveg vérvörös lett. Nem tudtuk miért maradt ott Emett.
Itt nem maradhatunk,mindjárt sötétedik és nem biztonságos kint maradni este. Rickiékre néztem. Tara szemében láttam a könnyeket. Elindultunk az erdő felé. A házát elölről és hátulról is fák vették körül. Mi hátul voltunk.
 Már csak hárman maradtunk,és mind hármunk lány. Össze kell tartanunk. Meg kell egymást védenünk.  

2 megjegyzés: